Detalhes da oferta
Distrito:Lisboa
Concelho:Lisboa
Horario:
Horário: Completo
Descrição:
MANPOWERGROUP Portugal, Líder mundial em serviços de Recursos Humanos, encontra-se a recrutar um Assistente de call center - Apoio ao cliente (m/f) para prestigiado Cliente localizado no distrito de Lisboa
Responsabilidades:
? Telephone support for customer calls in the mentioned languages
? General information and advice on our products and services for existing customers and potential new customers
? Processing of our customers' requests and updating in our computer systems (examples: tariff or price plan changes, activation of options or services, change of address)
? Identification of potential weak points for continuous improvement of customer service
Requisitos:
Experiência necessária: Sem experiência
Habilitações mínimas: 12º ano de escolaridade
Habilitações preferenciais: 12º ano de escolaridade
Formação específica: Sem formação específica necessária
Conhecimentos de informática: null
Competências comportamentais: ? Personal strengths: reliability and punctuality
Competências técnicas: What you bring
? Experience in Customer Service, cross selling.
? Very good command of one language - minimum level C1: German - English is a plus
? Interest in telecommunication products
Data de validade: 2021-5-31
Distrito | Lisboa | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Local | Lisboa | ||||||
Sector de actividade | Comércio, Vendas e Serviços | ||||||
Tipo de contrato | Full-time | ||||||
Tipo de oferta | Emprego | ||||||
Contactos |
Manpower Group
?? Centro Empresarial Torres de Lisboa, Rua Tomás da Fonseca, torre G, piso 15 1600-209 Lisboa Portugal
|