Detalhes da oferta
Descrição
We are looking for an Application Support Engineer to provide end-to-end Support to customers
Requisitos
Analyze, investigate and provide software solution to support issues raised by customers, and ensure issues are resolved within customer SLA's;
Performing root-cause analysis on customer issues;
The role will involve performing modifications and fixes to the current solution source code;
On-site work at customer site may be required;
24x7 Emergency support for Critical issues;
Experience with GSM network, preferably in mediation;
Highly Technical support for complex software applications (software delivery, level 3 software application support).
Knowledge of database (Hadoop);
Networks and Communications Linux.
Motivated, independent and able to build and maintain good relationship with customer;
High fluency in oral and written English, Spanish & Portuguese;
Must be able to work under pressure;
Puts customer first.
Oferta
Integração em equipa com forte potencial de crescimento;
Salário e regalias sociais adequadas à função.
O Grupo Multipessoal tratará os dados pessoais que nos remeter através da sua candidatura, bem como dos documentos anexos, com a finalidade de gestão de contactos com candidatos no âmbito do Recrutamento e Seleção. A resposta a este anúncio legitima este tratamento, sendo a mesma considerada como autorização e consentimento expressos. O tratamento dos seus dados será efetuado no âmbito da política de privacidade que pode ser consultada aqui.
Distrito | Lisboa | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Local | Lisboa | ||||||
Sector de actividade | TI, Telecomunicações e Comunicação | ||||||
Tipo de contrato | Full-time | ||||||
Comentário | Tecnico Telecomunicações | ||||||
Tipo de oferta | Emprego | ||||||
Contactos |
Upgrade
Edificio Central Office, Av. D. João II, nº 45 - 5º 1990-084 Lisboa
|