Tecnico Telecomunicações m/f - Lisboa

Lisboa Full-time

Detalhes da oferta


Descrição


We are looking for an Application Support Engineer to provide end-to-end Support to customers

Requisitos


Analyze, investigate and provide software solution to support issues raised by customers, and ensure issues are resolved within customer SLA's;
Performing root-cause analysis on customer issues;
The role will involve performing modifications and fixes to the current solution source code;
On-site work at customer site may be required;
24x7 Emergency support for Critical issues;

Experience with GSM network, preferably in mediation;
Highly Technical support for complex software applications (software delivery, level 3 software application support).
Knowledge of database (Hadoop);
Networks and Communications Linux.


Motivated, independent and able to build and maintain good relationship with customer;
High fluency in oral and written English, Spanish & Portuguese;
Must be able to work under pressure;
Puts customer first.

Oferta


Integração em equipa com forte potencial de crescimento;
Salário e regalias sociais adequadas à função.

O Grupo Multipessoal tratará os dados pessoais que nos remeter através da sua candidatura, bem como dos documentos anexos, com a finalidade de gestão de contactos com candidatos no âmbito do Recrutamento e Seleção. A resposta a este anúncio legitima este tratamento, sendo a mesma considerada como autorização e consentimento expressos. O tratamento dos seus dados será efetuado no âmbito da política de privacidade que pode ser consultada aqui.
DistritoLisboa
LocalLisboa
Sector de actividade TI, Telecomunicações e Comunicação
Tipo de contrato Full-time
Comentário Tecnico Telecomunicações
Tipo de oferta Emprego
Contactos Upgrade
Edificio Central Office, Av. D. João II, nº 45 - 5º
1990-084 Lisboa
Sandra Santos
sandra.santosupgradem.pt
+351 210 342 591