Detalhes da oferta
Descrição
Our client is a cloud-based sales software company that due to its strong growth, is currently strengthening its team with an:Customer Solutions Expert – Spanish Speaker (m/f)
Lisbon
Reporting to the Responsible of the area the main characteristics that the candidate must have are:
- Experience working in a customer facing role
- Excellent customer service skills – great listening, responsiveness, follow-through, further escalation, and such.
- Some experience with software testing, root cause identification and issue documentation.
- Understanding of email systems, filtering, spam, and mail integration.
- Basic understanding of relational databases;
- Ability to interact with other team members in Support as well as other functional areas including product management and engineering.
Profile:
- Experience working in a customer facing role;
- Experience with sales/CRM tools, such as Salesforce.com or Zoho CRM;
- Experience with helpdesk tools like Freshdesk, Intercom, etc;
- Customer-oriented;
- Critical Thinking;
- Multitasking and Proactivity;
- Ownership;
- Fluency in Spanish (mandatory).
O Grupo Multipessoal tratará os dados pessoais que nos remeter através da sua candidatura, bem como dos documentos anexos, com a finalidade de gestão de contactos com candidatos no âmbito do Recrutamento e Seleção. A resposta a este anúncio legitima este tratamento, sendo a mesma considerada como autorização e consentimento expressos. O tratamento dos seus dados será efetuado no âmbito da política de privacidade que pode ser consultada aqui. < Anterior
Distrito | Lisboa | ||||||||
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Local | Lisboa | ||||||||
Sector de actividade | Comércio, Vendas e Serviços | ||||||||
Tipo de contrato | Full-time | ||||||||
Comentário | Comercial | ||||||||
Tipo de oferta | Emprego | ||||||||
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