Costumer Support Engineer m/f - Lisboa

Lisboa Full-time

Detalhes da oferta


Descrição

We are looking for a Costumer Support Engineer dedicated to providing a superior support experience through solving and identifying customer technical issues as well as providing long-term solutions

Requisitos


• Practical working experience with Linux distributions (RHEL, CENTOS etc).
• Knowledge of how the Internet works with strong emphasis on data centers/web servers, IP Networking, Cloud computing/ Virtualization.
• Knowledge of common network protocols and troubleshooting tools.
• Native English Speaker or comparable (spoken and written English must be mother tongue level)
• Practical experience with at least one of the following scripting languages Python, bash, Perl.
• Practical experience with MySQL / Oracle DBs.
• Familiarity with SDN, NFV technologies


Oferta


• Chance to work in a Multinacional company with a multicultural environment;
• Be a part of challenging projects;
• Possibility to learn and grow.

O Grupo Multipessoal tratará os dados pessoais que nos remeter através da sua candidatura, bem como dos documentos anexos, com a finalidade de gestão de contactos com candidatos no âmbito do Recrutamento e Seleção. A resposta a este anúncio legitima este tratamento, sendo a mesma considerada como autorização e consentimento expressos. O tratamento dos seus dados será efetuado no âmbito da política de privacidade que pode ser consultada aqui.
DistritoLisboa
LocalLisboa
Sector de actividade TI, Telecomunicações e Comunicação
Tipo de contrato Full-time
Comentário Costumer Support Engineer
Tipo de oferta Emprego
Contactos Upgrade
Edificio Central Office, Av. D. João II, nº 45 - 5º
1990-084 Lisboa
Sandra Santos
sandra.santosupgradem.pt
+351 210 342 591